Bu testte bu sabah yaptım
feyza24 13 çıkmıştı şuan 2 aylık
feyza24 var canım 🥰
feyza24 adetin gecsin tekrar yap canim bence var insallah guzel haberlerle gelirsin
feyza24 canım sonucun ne oldu betan kaç çıktı
Sudesahin_23 dün kan testi verdim Beta HCG 14.8 çıktı iyi mi kötü mü bilmiyorum
feyza24 artar bence adetine kaç gün vardı canım
Sudesahin_23 dün verdim 2 gün vardı 1 gün var şimdi
feyza24 canım ne yaptın tekrar gerecek misin kan
Sudesahin_23 bugün verdim 11.1 çıktı kimyasal