Es07 minis553_ Yok aşağıda kalıyor çoğu diye biliyorum Alan daraldıkça dönmesi zor Ama belli de olmaz değil mi
Es07 minis553_ Kaygı vericiydi işin gerçeği Doğru nefes,stres yönetimi,hormonlarımızı doğru yönetmek Doktor veya ebeyle doğru eşlik etmek Doğru zamanda ıkınma 😬
Es07 minis553_ Bebek ne zaman gelmek isterse cnm Anneye bağlı değilmiş doğum 34 ve sonrası istediği zaman 37 ve sonrası en sağlıklısı elbette
Es07 deniz3855 aa çok güzel bir duygu mu 🤗 Biz böyle olumlu şeyler lazım işte Sendeyiz anne anlatır mısın
deniz3855 Es07 sezeryan olmuştum ben ama normalde olsa bence aynı şeyi söylerdim bence dünyanın en güzel duygusu 😊 şuan 2.gebeliğim 27 haftalık olduk inşallah bu da ilk doğumum gibi hissettirir 😂
Es07 minis553_ Heyecan stres kaygı ne olacak nasıl olacak Tek temennimiz sağlıkla bir an önce kavuşmak
Es07 deniz3855 Ay inşallah bizlerde sende güzelce mutlu şekilde kavuşalım kolaylıkla sağlıkla cnm Olumlu şeylere ihtiyacımız var şu aşamada Negatif düşünceler uzak olsun
Es07 deniz3855 Zorlaşıyor gerçekten göbek beli sırtı yoruyor Nefes almak zorlaşıyor Eğilmek zulüm gibi 😬