minis553_ 30 haftadayım bende yenı hazırladım benım için olmazsa olmaz mama ve biberondur çünkü ilk bebegımde sütüm yokmuş bılemedım bunda kontrol ederek süt verecegım yoksa mama verecegım. Çantama da
Bebek için ;
Üç tane hastane çıkışı, 4-5 tane zıbın, 2 tane alt, bi tane kalın tulum çıkarken gıydırmeye , çorap, ınce kalın battaniye, bez, ıslak mendıl , alt açma örtüsü, birde ekstra biberon ve mama koyacagım.
Kendım için ;
Bir lohusa takımı, bir pijama, atlet, külot, çorap, depend, lohusa pedi koydum bide hastaneden çıkarken gıyecegım kıyafet.
Ben bunları koydum ilkinde yapamamıştım bunda ozendım bıraz erkenden yaptım 😃