aybkekrc ben de aynı düşüncedeyim 😂üçlü için devlete gidicem özeller böyle şeylerde para tuzağı gibi geliyo bana doktora ikiliyi göstericem eğer üçlü isterse yaptırırım ama o kadar yüksek bi risk değil derse gerek duymiycam bu sitede o kadar çok kişiye aynısı denmiş ki bi fetal DNAdır gidiyo 2019da kızımı doğurdum o zamanlar varsa da bu kadar yaygın değildi bu fetal dna bi tür pazarlama kazanç gibi geliyo 😕