burcinmat elbette karından şiringa vs girip sıvı alımının oldukça riski var zaten şuan günümüzde pek yapılan veya önerilen bir test değil ben dün Balıkesir’e gittim doktor yapmadı mesela sağlıklıysa ya bişey olursa dedi o yüzden fetal DNA önerdi. Ve yarın yaptıracağım evet dediğiniz doğru fetal DNA sonucu kötü çıksa bile eğer gebeliği sonlandırmayacaksanız bile kendinizi o sürece hazırlamak için ne olursa olsun ben gerekli olduğunu düşünüyorum bu yüzden ve eğer sonucum kötü çıkarsa ne yapacağımı bilmiyorum çünkü bir tane sağlıklı kızım var çok şükür göz göre göre doğurmak evet elbette allahtan ama hayatı boyunca hep zorluk olmayacak mı okul iş vs kardeşini görecek arkadaşları olucak süreç gerçekten çok sıkıntılı