Rbs06 ver canım hatta parol şurup varsa onu da verebilirsin o daha hızlı rahatlatıyor bana da doktor vermişti benim bebeğimde çok ağlıyordu vücudunda bikac bişey çıkmıştı meğer viral enfeksiyon geciriyormuş bana parol ve pedifen vermişti 4 saat arayla verebilirsin demişti