Kızlar benimde normalde 30 gün döngüm en son 26 aralıkta regl oldum 31 aralıkta bitti 7-8 aralıkta yumurtlamam oldu bat 22-23 ocak görünüyordu mide bulantısı kasık ağrısı baş dönmesi var yiyeceklerden tiksinmeye başladım. dpo10 da test yaptım prodoctor ve awox la ikisi de silik çıktı awox daha belirgindi. Kimyasal mıdır normal gebelik var mıdır sizce 🥹
Aşağıya koyacağım fotoğrafı