elifrejin Benimde kasık ağrım ve bulantım var ama adeti beklicem ya 2 tane erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 10 11 12 ocakta kahverengi leke geldi genede negatif çıktı
beyzyrc ballim_dunya erken gebelik testleri çok silik çıkarıyor ben bundan sonra normal gebelik ile yaptım o gayet belli etti bence erken gebelik kullanmamak daha iyi
Teacherlla aybuk6 bat 20 Ocak. Dün test verdim 60 çıktı hafif bir lekelenmem oldu şuanda bir şey yok. Yarın yine kan vereceğim 🤲🏻