Merhaba hanımlar benim oğlum 33+4 civarı haftasında baskı ve sancı yapıyordu doktor ciğer geliştiriciler ilaçlarla ertelemeye çalıştı ama tam 34 haftanın içinde dünyaya geldi şuan şükür 4.5 yaşında ikinci gebelik için aynı doktora gidiyorum gene bildiğim memnun olduğum doktor ikinci çocukta da böyle bir ihtimal olabilir dedi ilk çocuğu erken doğup diğeri normal zamanda olan yada doğan varmı acaba beni biraz strese soktu da bu durum daha 8 haftadayim