leylaleyla15 ben de geçen hafta 38+1 de aynı şeyi yaşadım gece belimden kasıklara doğru vuran bir ağrıydı sonra sabaha kadar 5 dakikada bir karnım kasıldı doğuruyorum sandım o süre zarfınca evimi toparladım eşyalarımı hazırladım doğum sancısı diye emindim çünkü sonra biraz uzanayım gözümü kapatayım dedim 1 saat uyumuşum bi kalktım sancı mancı yok öğlen doktora gittim bir gün öncede gitmiştim açıklığım yoktu o gün çatı muayenesi yaptı 2cm açıklığım olduğunu öğrendim yani o sancıyla açılma başlamış ama doğum sancısı değilmiş hazırlık sancısı çatı muayenesinden sonra akşamda akıntımda kılcal damar gibi kanlı lekeler geldi buda rahim yumuşaması başladığına işaretmiş bugün tam 39 oldum kaç gündür doğum başlasın diye her şeyi yapıyorum ama tık yok bazen kasılma giriyor tekrar duruyor şu an açıklık kaç onuda bilmiyorum doktorum sancını olabildiğince evde çekmeni tavsiye ediyorum ama suyun nişan kanaman olduğu an gel dedi bende onu dinliyorum o kadar yoruldum ki artık doğurmak istiyorum