leylaleyla15 Kızlar 1 saattir şuanda belimde ince bı ağrı yanma var regl ağrısı gibi bir agri karnımı arada yokluyor bugün tam 39 haftalık oldum sizce doğum sancısimi doğum sancısıysa nasi ileletebilirin sancıları arttirabilirim yardımcı olurmusunuz
ylnydgd leylaleyla15 aksak yürüyüşü, tempolu yürüyüş vs deniyor internette araştırırsanız bulursunuz doğru hareketleri. Sağlıkla kavuşun
bluemom24 leylaleyla15 ben bi kaç squat yaptım az önce hemen bıçak saplanır gibi ağrı olmaya başladı vajinama dinlendim geçti haftam 36 henüz sende yapabilirsin merdiven çıkma sıcak duş vs
zeyyynep doğum sancısı mı bilmiyorum benim de ilk gebeliğim nasıl olduğuna dair bir fikrim yok ama pelvik egzersizleri yapabilirsiniz youtubedan bakabilirsiniz pilates topu varsa o da olabilir rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
leylaleyla15 dillk sancı nasıl bişey hiç bilmiyorum ki girme nasi oluyor belimde bı yanma ağrı var karnıma regl sancısı gibi bı ağrı geliyor gidiyor gelip gitmesimi sancı oluyor
leylaleyla15 bluemom24 birazdan merdiven inip çıkacağım dediğiniz gibi inşallah devamı gelir ağrıların o zamana kadar bı kaç işimife hallediyor bari
sweatmother leylaleyla15 benimde karnımda regli ağrısı gibi başlamıştı sıcak duşa gir ve evde yürüyüş yap çömel kalk hurma varsa hurma ye
leylaleyla15 sweatmother hurmayı iki haftadır yiyorum nerdeyse biraz daha zaman geçsin sıcak duşada gircem
leylaleyla15 deletedmom43191 yani yavaş yavaş artıyor sanırım regl ağrısı gibi ağrının gelip gitmesimi sancı oluyor demi
Fatma_furkan1996 leylaleyla15 dakikasına dikkat et 5 dk arayla devamlı sancın oluyorsa evet doğum sancın başlamış oluyor canım sağlıkla kucağına al 🤲
dillk leylaleyla15 belin ağrıdıktan sonra ağrı kasıklarda ise evet başlamış seninki de sıcak su açılmana da yardımcı olur benimki sıcak suda rahatlamayla kaka gelmesi gibi olmuştu bebeğin gelmesi