Deniziimmm
Canım zaten çocuğun cinsiyeti ilk günden belli aslında oluşumu ve oturması zamanla bende anlamadım ama erkek gibi geldi bana. Genelde erkeğin cinsiyeti daha geç belli olur derler çünkü ilk başta kızın cinsel organıyla erkeğin cinsel organı birbine benziyormuş kızın ki zamanla geri çekilip oturuyormuş o yüzden erkek deneklerde yanılma daha fazla oluyormuş. Bana 12 de kıza benziyo dedi 16 da kesin kız dendi 18. Haftamizdayiz kızdan gidiyoruz Allaha şükür ki kızım oluyo çok istiyodum :)