Kızlar benim 2 gebeliğimde kürtajla sonuçlandı,kanımda pıhtılaşma var,dr Coraspin ve oksapar (4000)kullanmam gerektiğini söyledi,2 ay bu şekilde kullandım,bugün farklı bi dr artık Coraspin i keselim sadece oksapar la devam edelim dedi,burada bi tartışma da Coraspin i kesince bebeğini kaybedenler olmuş,korktum açıkçası kafam çok karıştı