Elisa0110 sweatmother bende 3 tane alayım dedim biri 10 lu diğerleri 5 li şekilde. Bide otomatik sallanan ana kucağı beşikler kullanışlımı. Normal beşik olarak anne yanı düşünüyorum
sweatmother Elisa0110 normal beşik olarak park beşik aldım uzun süreli kullansın diye 2 yaşında hala park beşikte yatıyo elektrikli bende almıştım elele markası fiyatı da makul onu da çok kullandık