sweatmother Elisa0110 yenidoğan için 7 takım almıştım anca yetmişti sürekli makina çalıştırdım zıbın çok gidiyo molfix 1 beden bez 200 adet kullanmıştım hala daha molfix kullanıyorum kızım 2 yaşına giricek ilk zamanlar bebek pamuğu kullandım altını değiştirirken Seba med vücut losyonu kullanmıştım lnemlendirmek için
sweatmother Elisa0110 burun apsiratörü ebebekden almıştım oda çok işime yaradı ve reflü yatağı bence kesin al yenidoğan çok kusuyo başı yukarıda kalıyo bu yatakta ve reflüyü engeller
Elisa0110 sweatmother ay sağol yazdığın için ya Bi an kimse bakmicak sandım. Hastane çıkışı kaç tane aldınız. Bide 7 takım dediğiniz alt üst eldiven şeklinde olan mı
kocak2126 İki tane alt üst hastane çıkış seti 4-5 tulum aldım.. zıbın 7-8 tane aldım.. ilk bebeğimde en çok ihtiyacım olan şeyler pişik kremi, alt açma örtüsü, ağız pamuğu, telsiz, burun aspiratörü, bebek masaj yağı çok rahatlatmıştı bebeğimi..
sweatmother Elisa0110 emzirme yastığı ilk doğum yaptığımda kullanmıştım rahat olmuştu sonradan bebek oturmaya başladığında da oturma minderi gibi kullanmıştım arkaya düşmesin diye
Bu0 Elisa0110 ben ilk çocukta kafama göre almıştım açıkçası tam ne kadar gerekli bende bilmiyorum cnm
Elisa0110 sweatmother bende 3 tane alayım dedim biri 10 lu diğerleri 5 li şekilde. Bide otomatik sallanan ana kucağı beşikler kullanışlımı. Normal beşik olarak anne yanı düşünüyorum