bitutambahar syma1234 canım sen silik çizgi görmemişsin diye yorumlarım bunu😂insanlar gölge görünce pozitif diyorlar bu baya beta 200-250 diyor 😂 sağlıkla olsun inşallah 🌸
syma1234 bitutambahar ya bu bi de erken gebelik testi o bile silik çıkınca ben 20 falandır diye düşündüm. Acaba bi tane de ucuz test mi alsam 🙈
bitutambahar syma1234 arkadaşımda bundan daha silik çıktı ertesi gün kan verdi beta 226 çıktı Seninde öyledir diye düşünüyorum çünkü bu asla silik bir çizgi değil 🌸
merylii_ syma1234 aşkım bu çizgiyi silik diyemezsin çok bariz bir şekilde var benimki daha silik atayım istersen
merylii_ syma1234 yani bilmiyorum bu benim ikinci gebeliğim ben ilkinde de çok koyu bir çizgi görmedim bunda da zaten tamamen silik yani istiyorsan atarım resimlerini ikisini de bakarsın😂😂
selenhuseyin syma1234 geç döllenme olmustur belki gene de adet geçikmenize göre güzel çıkmış çizginiz biz çok az gölge görsek havalara uçuyoruz 😂🤭
Busranur_mnts syma1234 awox mu markası ben awoxla gölge ile öğrendim ertesi gün baya silik çıktı kanda 25ti
Busranur_mnts syma1234 kan ver d ekranda takip edersin artışı sağlıkla ilerler inşallah awox böyleyken yalancı olmaz
Bir1kelebek syma1234 ilk bebek mi bide hemen oldu mu anlamadım daha önce test tecrüben yok gibi canım buna silik dediğin için diyorum😂😂😂🥰🫠
syma1234 Busranur_mnts ayy inşallah canım yaa valla heycanlandım. iremursavas maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bitutambahar inşallah 🙏