blue_berry ilk denemede tutturan bi annelerimiz anneannelerimiz falan bence. Ben de pcos olması sebebiyle 6 ay denedim olmadı sonra hormon hapı ve çatlatma iğnesi ile gebe kaldım. Bu gibi şeyler evet her ay bi umut oluyo ama üzülecek hiçbir şey yok. Sürekli allahım doğru zama değil demek ki sen doğru sağlıklı zamanda ver diye dua ettim. Allah sana da doğru sağlıklı zamanda sağlıklısını nasip etsin 💕