blue_berry yumurtlama takibi yanıltıcı olabilir. Obulasyon testlerine bile pek güvenmemek lazım. Yanılma payları her zaman var. Ben akademik bilgisine güvendiğim bir hekime gitmiştim hamilelikten önce. İki regl arası günaşırı ilişkinin en garanti yöntem olduğunu söyledi. Ve folik asit başladı. Gerçekten de hiçbir takip işime girmeden, olacaksa olur rahatlığıyla günaşırı ilişkiyi denediğimiz ay oldu. Ama ilk denemede olmaması da çok normal. İnşallah Allah en kısa sürede, en sağlıklı ve güvenli şekilde kucağına almayı nasip etsin