Sağlık ocağında ben sabah 9da vermiştim ertesi gün sabah çıkmıştı sonuç ama e nabıza düşmemişti. Ben gittim gebeliğimi öğrendim özele gittim keseyi gördük falan filan derken 2 3 gün sonra düşmüştü e nabıza 😂 ben o yüzden sağlık ocağında kan verdiğimde barkodun fotoğrafını çekiyorum internetten bakıyorum sonuçlarına