minnosss58 ben yaptırmayacaktım aslında. Kontrole gidince şeker yüklemesi zamanın gelmiş yapalım dediler. İçecek çok şekerli falan gelmedi bana. Normal limonlu gazoz içmişim gibiydi. 1 saat sonrada kan aldılar. Herhangi bir bulantı tiksinme vs hiç birşey yaşamadım. Çok korkuyodum yorumları okudukça