25+6 haftalığım bugün kontrole gittim acıktığımda birden elim ayağım titriyor bayılacak gibi oluyorum bu sebepten şeker yüklemesi yaptırmam gerektigini söyledi gittiğim doktor, yarın sabahtan gidip yaptıracağım inşallah. Aranızda şeker yüklemesi yaptıran hamişler varsa bilgilendirir misiniz aç gitmem gerekiyor sanırım yanıma almam gereken birşey var mı vereceğiniz tavsiyelere ihtiyacım var 😌