miniginannesi__ spinalde tamamen his kaybı oluşuyor. Sezaryen doğum için kullanılıyor genelde yani öyle ki sezaryendeki kesiyi falan hissetmiyor hasta. Yürüyemez o anda hareket ettiremez bacaklarını parmaklarını dahi oynatamaz tamamen hissiz kalır. Epidural daha çok bi ağrı kesici gibi düşünün. Hareket ediyorsunuz yani ben epidural takıldıktan sonra pilates topunda falan çok hareket yaptım yürüdüm falan açıklık ilerlesin diye. Epidural sonrası o çok zorlayan sancılarım biraz daha nefes aldırır seviyeye geldi ve doğum anında alt tarafla ilgili hiçbir ağrı sızı hissetmedim. Dikiş atıldığını bile anlamadım sıfır acı sıfır his vardı bende. Epidural daha çok işte prenses doğum ağrısız doğum diye geçiyor onun için kullanılıyor. Aynı zamanda ameliyat sonrası ağrıları kesmek için bazı ameliyatlarda da tercih ediliyor mesela rahimi alınan kadınlarda ya da sezaryenden sonraki o ağrıyı kesmek için tercih eden doktorlar oluyor. Bu arada anestezi teknikeriyim 😂👍🏻 Anlaşılabilir yazmaya çalıştım