anneyimbenaa Epudural normal doğum yaptım belden aparat takıldı doğumdan sonra aparatı çıkarıp belime pansuman yaptılar bant var ne kadar süre sonra banyo yapabilirim bandı çıkarabilirim bide kanamam çok az geliyor bu normal mi
Busraaaakkk anneyimbenaa Canım epidüral takılma aşamasında ağrı acı oluyor mu? Süreçten memnun kaldın mı? Ve sen istediğin için mi yapılıyor nasıl oluyor bilgi verirsen çok mutlu olurum. Geçmiş olsun bu arada
ikincibahar_08 anneyimbenaa canım öncelikle geçmiş olsun sorun hakkında bilgim yok epudural yapılınca ıkınma hissi geliyor mu rahat ıkınabildin mi
anneyimbenaa Busraaaakkk yok agrı olmuyor eğik duruyorsun anastezi doktoru yapıyor sırtına ağrı olursa söyle diyorlar zaten 4 cm açıklıkta yapılıyor ondan sonra ilaç veriyorlar ve sen çok az hissediyorsun canın yanmıyor yani adet olmuş gibi tabi o 4 cm açılma önemli hemen açılırsa hiç ağrı çekmeden doğurursun geç açılırsa şansına artık
Busraaaakkk anneyimbenaa Hep zor diye anlatmışlardı , iyi bari böyle kolay oluyorsa canım sağol yanıt için ♥️
anneyimbenaa Sedef21 sizinki de mi normal doğum belden anestezi yapıyorlar ya bende pansuman kağıdı falan yapıştırınca su değmemesi lazım heralde diye düşündüm
anneyimbenaa Busraaaakkk önemli değil canım sadece yapılırken kıpırdama dıyorlar sancın olsa bile orda kıpırdama zaten sancı geçince o boşlukta yapıyorlar bide doğumdan sonra bol bol yürü ki çabuk at az yürürsen bel agrın oluyor
anneyimbenaa elinaz1 açılmam hızlı oldu benim çok şükür sancı tam başladı açıklık olunca Epudural yapıldı bir iki saate de doğurdum zaten ama bebek doğdu plasentayı çıkartırken kordon koptu karnıma baya bastırıp onu çıkardılar orda zorlandım biraz tabi herkeste olmaz o
anneyimbenaa ikincibahar_08 doktor ıkın diyor sen zaten çatalda oluyorsun kafanı yukarı kaldırıp biraz ıkınıyorsun durup nefes alıp tekrar ıkınıyorsun çok zor değildi o canım doktor zaten diyor yönlendiriyor seni bekle ıkın diye
miniginannesi__ anneyimbenaa epidural olunca tama olarak neren uyuşuyor belden aşağısı komple mi birde biri sormuş ama tekrar sorayım uyuşuyorsa belin nasıl ıkınıyorsun
anneyimbenaa miniginannesi__ belden aşagısı az da olsa hissiyat oluyor doktorun da yönlendiriyor zaten şimdi ıkın diye sende söylemesi ayıp kabız olunca nasıl ıkınıyorsan ıkınıyorsun kafanı yukarı doğru kaldırıp çatalda