Rojdiyebiri çok zor bir süreç sizi çok iyi anlıyorum bende aynı süreçten geçtim 😔 12 haftalık bebeğimi kaybettim perde yüzünden sonrasında perde ameliyatı oldum çok kalındı perdem 8 saat süren bir ameliyattı. Bunların yanında kan pıhtılaşmam ve rahim Ağzı yetmezliği sorunum varmış. Hamile kaldım bu sefer 9 haftalık kalbi durdu bilmiyordum pıhtılaşma sorunumu 🥺. Ondan sonra bir tane çocuğum oldu çok şükür 5 yaşında şimdi elhamdülillah tekrar hamileyim iğnelerle yatarak geçiyor ama kucağıma alayım herşeye razıyım diyorum. Okuduğum kadarıyla Allah’a tevekkül ediyorsunuz, Allah’a sığınıp onun gücüyle ayakta duruyorsunuz bu çok güzel birşey isyan etmemek çok önemli bu gününüzde 🤲🏻 rabbim sana en yakın zamanda sağlıklı şekilde Bebek nasip etsin 🤲🏼🙏🏼 o meleğini cennette şefaatçi eylesin sana 🥺🥺