2 gün önce 8+0 da kalbi durmuş rahmimde perde olduğunu söylemiştim bebek gelişememiş 2-3 ay sonra rahim ameliyatımı olup bu sene sonbahar gibi düşünürüm belki buda benim sınavımmış bir dahaki hamile kalışım da sevinemeyeceğim ama korku girdi içime kaybetme korkusu Allah yardımcımız olsun😞 Kürtaja gireceğim şimdi dualarınızdan eksik etmeyin beni