merhabalar bugün 20. haftaya girdik çok şükür, ay sonuna doğru detaylı ultrasonum var heyecanlıyım 🥹 bebek hareketini henüz hiç hissetmedim bazen damar atması gibi elimi koyunca hissediyorum ama sanki normal damar atıyormuş gibi 🥲 kilolu bir gebelik geçiriyorum belkide ondan hissetmiyorumdur. umarım her şey yolundadır hepimiz içiinnn❣️