23hatice23 sakine_ evet sezeryan olur benimde öyle ilki normal ikinci sezeryan ama sezeryan sonrası normal doğum yaptıran hekimlerde var eğer uygunsa yapılıyor
Cinarsaitinannesi ilaydakara sevcan sarıkaya’ya gidiyordum ama doğumumu özlem ece başaran yaptırdı sezaryen oldum nöbetçi doktordu çok memnun kaldım 🧿