melike0312 ben 2. Sezaryenimi devlette oldm doktorumun ilgisi ve takibinden hemşirelerin nezaketinden çok memnun kaldım ama acı eşiğim yüksek olmasına rağmen (kolay kolay acıyı üstlenmem) ilk doğuma göre zor geçti sürecim 5 saat sezaryen sırası bekledim tabi 4 5 saat sonda ve damar yolu açıldı özelde sonda takılıp direkt ameliyat, maalesef devlette sıranı bekliyorsunuz bir saat verilmiyor sabah 9 dan öğlen 2 ye kadar bekle bekle sinir oldum dikişlerim de alınan dikişti 10 gün dikiş alınana kadar batma yanma hissi ile uğraştım şimdi unuttum acısını evladım ve ben sağlıklıyz buna şükür ilk 10 gün bakım da çok önemli ben yalnızdım belki de o yüzden bu kadar zorlandım eşimden başka desteğim yoktu…