kavalakurabiyesi Bu ismin doğru yazımı Kağan’dır. Herkes bilmeden yorum yapmış. Ben de eskiden Kaan sanıyordum ilkokulda Türkçe dersinde, lisede dil ve anlatım dersinde bu ismin doğru yazımının Kağan olduğunu söylüyor öğretmenler ama insanlar hala Kaan diyor şaka gibi. Doğru yazımı orjinali neyse onu koyun kuzenim de Araştırdıktan sonra Kağan koydu