kavalakurabiyesi Kızlar bu ismi düşünüyorum ama iki şekildede koyuluyor benim istediğim Kağan ama ilerde hep çocuk a ile değil yumuşak ğ ile diye açıklama yapmak zorunda kalır mı diyorum 😂Orjinal eski kaynaklarda geçen KAĞAN oğlumda oğlum kıyamıyorum ❤️😂
sunbloom123 kavalakurabiyesi ayy bizim çevremizde bir tanıdık kağan ismini koyucaktı çiçek göndermişler hoşgeldin kaan diye sırf o yüzden vazgeçtiler koymaktan 😂😂
kavalakurabiyesi Jrnfudjrjr ikiside kullanılıyor hatta kağan kocatepe diye ünlü kadın doğumcu var orjinali de KAĞAN tarihsel metinlerdede kağan diye geçer ama işte ilerde zorlanabilir diye düşündüm yorumunuz için teşekkürler ❤️
ipos Ben kendi çocuğuma isim koyarken ğüşiöç harflerinin olmamasına özen gösterdim yurtdışında da sorun yaşamaması içşn. Ondan kaan diyorum. Ama son zamanlarda kağan da çok popüler ilerde sürekli açıklamak zorunda kalabilir cidden iki türlü de 😀
kavalakurabiyesi ipos evet eşimde iki türlüde açıklama yapmak zorunda kalır vazgeçelim dedi sanırım vazgeçeceğiz 🫠 ipos ğüşiöç Off bunlarda hep var isimlerde özellikle İ 😂😂😂
ipos kavalakurabiyesi i baş harf olmadıkça sorun yok bence. Gerçi benim adım İpek ve ben de sorun yaşamadım ama tabi Ipek şeklinde oluyot genelde yurtdışında falan. Ben çift vatandaşım ondan buna dikkat etmiştim mecburen çocuk da oldu çünkü 😀