ikizlerin_annesi__ ay sizin için enabızdan kontrol ettim, hamileliğimi öğrendiğim ilk gün bakılmış, 13,40 çıkmış, hatta çevremdekilerin sözlerini hatırladım bakınca, herkes çok az çıkmış, 20 üstü olması gerekiyor demişti, doktorumda inatla evet bi tık az ama yeni bi gebelik yükselecektir dinleme kimseyi demişti 😄 millet doktor olmuş, insan korkutmada bire birler