ikizlerin_annesi__ Kozlar merhaba adetime 2 gün var bugün kan verdim 45 çıktı . Bundan önce düşüğüm oldu kürtaj yapan doktorum bir daha hamile olursan hemen kan sulandırıcı başla dedi şimdi buradaki doktorum da önce bir keseyi görelim diyor ? Siz ne zaman başladınız tam olarak ne işin kullanılıyor bu ilaçlar ? Lütfen yazar mısınız kaçıncı haftada başladınız
minnosbirkiz ikizlerin_annesi__ bende defalarca kayıp yaşamış birisi olarak, doktorum önce keseyi gördü, sonra kalp atışını duymayı bekledi, kalp atışını duyduğumuz gün başladım, tam 7 haftalıktım
nurellanurrrr Benim de daha önce iki kaybım oldu,kanımda pıhtılaşma oluyormuş hamilelik dönemlerinde,ecoprin i bilmiyorum ben Coraspin kullanıyorum bebeğe giden kan akışı kesilmesin diye,iğneyi de kanın pıhtılaşmaması için yapıyorum
nurellanurrrr ikizlerin_annesi__ ben pcos olduğum için biraz geç öğrendim,doktora gittiğimde 6+2 ydi,aynı gün başladım daha önce kaybımın olduğunu söylediğimde,zaten kan tahlili yapılınca doktorum devam et dedi,şuan 13+2 deyim
ikizlerin_annesi__ nurellanurrrr bende kararsız kaldım biri şimdi başla diyor biri keseyi görelim diyor
nurellanurrrr ikizlerin_annesi__ canım ben 2 doktora birden gidiyordum biti devlette biri özeldeydi,devletteki iğne yapma dedi özelde ki yap dedi,özeldekini dinledim tedbir amaçlı sonradan keşke yapsaydım dememek için ama bilmiyorum benim gittiğimde kesem görünmüştü
fatmaa51 ikizlerin_annesi__ evet kanda öğrendim hemen sabah hapını ictim coraspini iğneyi de vurdum akşamına şimdj 13 haftalik hamileyim insallah sağ salim kucağımızada alırız bence vurunun iğneyi bebek kaybetmek çok zor tekrardan başa sarmasın acınız
ikizlerin_annesi__ fatmaa51 evet ilk çocuğum çok şükür 4 yaşında ama sonrasında bir kimyasal bir düşük oldu