hediye22 doktorunuzla görüşüp oda uygun görürse her ikisini kullanın, ben aralarına 12 saat koyup kullanıyordum, öğlene doğru 12de ecopirin 81mg, gece yatmadan 12de oksapar 4000lik kullanıyordum, çok şükür sağlıcakla bebeğimi kucağıma aldım, öncesinde bir sürü gebelik kaybım vardı, hiç riske atmayın kullanın, bi zararı olmuyor bunların, çoğu kişi ihtiyacı olmadığı halde önlem amaçlı kullanıyor, bende onlardan birisiyim, riske atmadım kullandım