ayso5 Gebeligim ilkinde zerre catlamadi.Bu sefer erken başladı çatlağım ne yağ kullandiysam ise yaramadı kirmizi catlaga, sanki kantaron yagi iyi geldi gibi.
sedapink34 orhismommmmmm ben Almanya yasiyorum canım aldım hem doktora sordum hep chatpatty sordum iyi değilmiş dediler
orhismommmmmm sedapink34 https://mutluresim.com/images/2026/01/13/Xk4oOm.png. Sanırım alma ve Türk doktorları biraz farklı chat cptde böle diyo bende bayadır kullanıyorum 🌷
Busranur_mnts babymom2026 evet diretmek saçma oluyor ama 1 ay da tam 4 hafta etmiyor ki orda asıl kafa karışıyor aylar 30 31 gün 4 hafta + 2 gün 3gün yapıyor