Ben 7 aylığım buçuğa doğru gidiyorum az önce duştan çıkınca fark ettim kalçalarım kırmızımsı mor böyle çatlak oluşmuş zaten kalçalara gitti benim hamilelikte aldığım kilolar iç karnımda küçüktü muhtemelen karnım çabuk çıkmıştı çünkü ama göbeğimde bir şey yok son aylarında çatlar diyorlar herkesin illa son aylarda göbekte oluyor mu çatlak?