Kızlar 4 senedir korunmuyorum sadece 1 gebelik oldu düşük ile sonuçlandı. Eşimde bende tüm testleri yaptırdık aklınıza gelebilecek her şeyi yani. Kromozom analizi, spermiogram, pıhtılaşma testi, hormon testleri, hsg, Histeroskopi. Düşünün artık hiçbir şey bulunmadığı için Histeroskopi bile yaptırdım yani belki görünmüyordur ultrasın ile diye ama yok yok yok yani temiz. Pco görüntüsü var gibi diyor kimisi yok diyor hormonlar temiz artık kafayı yiyeceğim isyan etmek istemiyorum ama her doğum hamilelik videosu izlesem oturup ağlıyorum psikolojim kalmadı gerçekten gülemiyorum artık eski neşem kalmadı. Bu ay ilk defa letu kullandım öncesinde herhangi bir tedavi olmadık doktor umutluyum diyor ama ben değilim içimde hep bir burukluk. Sanki o hisleri hiç yaşayamayacakmışım gibi sizde de oluyor mu öyle şeyler. Eşime baktıkça ağlayasım geliyor bazen ağlıyorum da ona belli etmesem de. Yazarken bile ağlıyorum nasıl geçecek bu psikolojim bilmiyorum kendimi yiyorum yani 😔😔