Seyma190623 csadioglu 26. Haftamda sol kalça kenarlarımda başldı ufak damar gibi 29da göbek çevremde başladı..bio oil kullanıyordum malesef etki etmedi. Genetikle alakalı
Havin49_ Nimoss yok valla doğumdan çıktım eve gittim ikinci gün duş aldım aynadan baktım karnım hep mormor çatlamış
ozlem7090 csadioglu Bio-oil yağ ve Hindistan cevizi yağı önerebilirim , başından beri kullanıyorum 31.haftamdayim çok şükür çatlağım yok , 2 güne bir yağ masajı yapıyorum 🫠
csadioglu Havin49_ ya evet öyle ama ben gerçekten catlamaktan korkmaktan ziyade catlaktan korktum yani vücudumun gerilip yönetildiğini düşündükçe kötü oluyorum
esraezerr csadioglu canım çatlak biraz genetik bir olay ben 12 haftalıktan beri Hindistan cevizi yağ ve mustelanın sıkılaştırıcısını kullanıyorum 29 a girdim henüz çatlamadım. 2 kg aldım sadece ama çok mide sorunum var ondan dolayı büyük ihtimalle 6 kg ideal bu haftada gayet iyisiniz ❤️
babymom2026 csadioglu Ben 27+5 haftalığım 10 kilo aldım toplam bana da fazla geliyor kilom 😪 Benimde kalçalarımda var morumsu kırmızı gibi yeni oluşuyor herhalde çünkü yoktu bu zamana kadar ama zaten kalçalarım genişlemişti ağırlığı kaldıramadı herhalde gerildi çatladı 😂
Busranur_mnts csadioglu turuncu olanı uygun değil sarı olanı uygun turuncuya retinol de varmış sarısında natural doğal diyor
Busranur_mnts csadioglu amin 😣 oluyor ama göbek büyüdükçe önceden belimde yokru şimdş yanlardan da çatlamış
csadioglu kartanesi___ ay maşallah ne güzel ya genetik olarak bilmiyorum ya annemde olmuş ablamda yok bende ne kadar olur bilgim yok
kartanesi___ csadioglu inşallah hiçbirimizde olmaz🫶🏻bazen göbeğimi sevip hadi canım göbeğim 1 ayın kaldı dayan diyorum😁
Strongirl_ csadioglu doktor kontrolündeyim hiç olumsuz birşey demedi. Bebeğimin de kilosu haftasına göre gayet iyi .
Kubra12355 csadioglu ilk gebelik 38deyim çatlak yok su çok içiyorum annemde az çatlamış belki genetiktir düzenli olmasa da ara ara kantaron ve zeytinyağı karışımı sürdüm 12 kilo aldım pazartesi doğumum var ama doğumdan sonrada catlayabiliyormussun göbek küçülmeye başladığı icin
tugba1905 Strongirl_ 2 kilo derken mesala 60la başlayıp 55 düşüp 62 ye çıkma gibi mi oldu yoksa direkt 60 ken 62 mi oldu