csadioglu yarın 31. Haftama gireceğim 15 kiloya yakın aldım sadece göbek bölgemden almış görünüyorum. Günde 2-3 kez ayna karşısında kontrol ediyorum henüz çatlağım yok günde 2 kez yağ sürüyorum.Eylül ayından beri bio oil sürüyorum. Biraz genetik diyorlar gerçi annemde aşırı çatlak var ama bilmiyorum ben elimden geleni yapıyorum çatlama olmaması için, olursa da en minimumda olsun istiyorum. Doğum sonrası kilo vermekle uğraşıcam bi de çatlaklara kafa yormak istemiyorum 🥹