esra_1309 ilk doğumumda gece 11-de hastaneye giriş yaptım az suyum gelmişti hafif sancılarla birlikte. Ertesi günün 12:30 doğum yaptım. Odama 2 gibi geldim. çok yorgundum ne uyudum ne dinlendim 2,3 saat sonra misafirler gelmeye başladı kim geldi kim gitti derken hemşire hanım geldi 24 saati geçersem 1 günlük ödeme yapmamız gerektiğini söyledi. Bunu duyan kayınvalidelerim ücretini çokmuş bilmem ne diye söyleniyorlardı. Zaten iyi görünüyor gibi çıkış yapın falan demişti. O zaman duyduğumda şok olmuştum gerçekten baya üzülmüştüm. Mecbur yorgun halimle 24 saat dolmadan çıkış yapmıştım. Şimdi bu fiyata Doğum yapacağımı duyarsa neler diyecekler bilmiyorum 😞