esra_1309 Aleykümselam:) fikrimizi sorduğunuz için söylüyorum, ben şahsen kadın dogumcu tercih ederim, mecburi bir olmadıkça erkek doktor tercih etmem ve çok fazla fiyatlar yani ne bileyim o kadar da değil yani, dudak uçuklatan fiyatlar ve cidden Allah’tan korkarım o parayı vermeyi cunki zaten her halükarda Allah’ın izniyle doğum gerçekleşiyor zoruyla kolayıyla birlikte. Tabi sizin kararınız ama o parayı şahsen ben olsam yetimlere, yoksullara, ihtiyaç sahiplerine vermeyi tercih ederim, tekrardan söylüyorum fikrimizi sorduğunuz için söylüyorum bunları:) şimdiden Allah yardımcınız olsun kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim🥹🌸🤲🏻