Alyamom35 Yarın doğumum var öksürüyorum gıcık tutuyor ve ses hiç yok. Hiçbirşekilde konuşamıyorum. Doktordan geliyorum şimdi iptal etmeyelim epidural olucaksın dedi ve iptal etmedi 😣 Geceden beri ağlıyorum morallerim sıfır. Gıcık tutuyor sürekli. Ses kısıklığı için ne iyi gelir nolursunuz akıl verin moralim sıfır 🥺😢
Sevsav Alyamom35 bir bardak ılık süte bir bıldırcın yumurtası ve bir yemek kaşığı pekmez katıp iç. Bence faydasını görürsün canım 🙏
Sewo Alyamom35 gecmis olsun ağlayarak kendini daha hasta edersin sakin ol ılık su bol bol ic bugün yumusatir boğazını bir bardak kaynar su icine limon ve bal da koyabilirsin oda çok iyi
Zehramom Alyamom35 cnm boğazını yazma tülbentle sar sıcak tut ballı süt ısıt iç çok iyi geliyor boğazı sarmak
Akcabusra Alyamom35 canım 1 çorba kaşığı bala limon sık karabiber koy ye 1 kaşık sadece çok iyi geliyo benim de oluyo zarar vermez bebeğe de o kadarcık
Alyamom35 Sewo çok kötüyüm konuşamayınca dahada sinirleniyorum sıkılıyorum gereksiz ağlama isteği aşırı duygudaşım perişan oldum canım 🥺
Sevsav Alyamom35 ben düğün zamanı içmiştim çok hastaydım bir gecede düzeltti beni. Hiç tadı olmuyor ama gene de sen bilirsin kafana yatıyorsa yap☺️ Ben de biliyorum çiğ yumurta yemiyoruz ama son gün olduğu için önerdim
Sewo Alyamom35 canim bilinç altinda kalma duygular bunlar bebek oluyor sorumluluk duygulari ameliyat telaşı sen farketmesende beyninin icinde hep. Kurani kerim aç bolca dinle sakinlestirir. Okuyabiliyorsan oku bide
Zehramom Alyamom35 ay niye moralini bozuyorsun yarın meleğine kavuşacaksın sevinsene 😍 bunlar geçici şeyler kendini üzme 🙏🏻
Alyamom35 Zehramom Ahh sorma.. Bütün moralim bozuldu hatta ertelettirmek istedim bugün o derece stresliyim ama ertelemedi 😢
Alyamom35 Sewo Bu ikinci doğumum ilkinde anlamadım şimdi çok heycanlıyım gereksiz ağlama tutuyor beni bi korkuyorum doğurmaktan sinirlerim bozuldu. Doktor hazırsan alalım dedi hayır dedim mümkünse içimde kalsın iyi değilim Allahım son dk psikolojim bozuldu 😢
Alyamom35 Akcabusra mide Yanması yapar mı kuzum o kadar şeyi üst üste yaptım ki bunuda 1 saate denerim
Akcabusra Alyamom35 yok tatlım hiç zararı olmaz bal daha baskın zaten aksama dene istersen üstüne de ılık süt iç bende de çok olur allah yardımcın olsun çok üzüldüm
Sense Alyamom35 benimde Cuma günü ve bende grip oldum, olmadım olmadım hiç geldim son gün grip oldum ıhlamur içip meyve yiyorum bol bol
Alyamom35 Sense banada doktor aynısını dedi. Son günü buldun hastalanacak dedi 😣 Ya benim sezeryan bide öksürürsem ağrılardan korkuyorum 🥺
Polo Alyamom35 Tarhana çorbası yap içine 7-8 sarımsak ve bol kırmızı pul biber Bunu iç Ayva ve elma kaynar tencerde bunu iç Ihlamur bol limonlu iki bardak Kuşburnu iki bardak Sıcak ballı süt yap Bugun kısaca hep sıcak bişeler iç Acıktığında tarhana