bkb35 bilgijiz için teşekkür ederim keşke herkes sizin gibi bilgi vermiş olsa. Benim de ilaca başlamadan önce takip edelim dediler. Tekrar kan vereceğim dua edin düşmüş olsun. Benim ateşim vs yok sanırım bu yüzden gözlemlemek istiyorlar. Bazen vücut bebekten dolayı da bu şekilde yukseltebiliyormus çünkü. Ağır grip de atlatmadim. Sadece baş ve eklem ağrısı. Usutmus bile olabilirim bilemiyorum.