selma128 bende 37 haftalık hamileyim, baştan beri ara ara enfeksiyon yaşadım ve her seferinde fitil verdi, toz ilaç verdi,doktor merak etmeyin bı sıkıntı olmuyor düzenli kullanınca iyileştiriyor. Bı de burdan gördüm denedim ılık suya biraz sirke ekleyip kendinizi yıkayın o da çok iyi geliyor enfeksiyon için. Çok temiz tutmak lazım. Hamilelikte ekstra hassas oluyor vajina.