AslanEge H_M_ Gazdır o aşkım 15 de hareket imkansız gibi birşey. İlk hareketler zaten böyle içinde balık kayıyor gibi olur genelde şuan çok küçük sağlıkla kucağına al💕
nkkl H_M_ ben 16. Haftada aynı şekilde hissettim şu an 19.haftadayım net belli ediyo kendini bence doğru hissediyosn bana doktor dedi hissedersin dedi
buse76 H_M_ bende 15.Haftadayım bende de oluyor özellikle gece yatağa yatınca böyle değişik bir his bide hapşurunca hissediyorum artık yavaş yavaş kendilerini belli ediyor bebeişler
smgsmg59 Olabilir 😍 ben de 16. Haftadayım geçen hafta öyle hissediyordum hafif bu hafta baloncuk gibi patlıyor ufak ufak
H_M_ AslanEge çok teşekkür ederim ❤️ ya böyle herdk hissetmiyorum gaz olsa yayılır diyorlar chatgbtde sordum bebektir diyor senin tarif ettiğin
yoncahan AslanEge ya Allah aşkına ne gazı 16 hafta diyor bebek 7nci haftada oluşuyor şöyle her şeye gaz demenize ayar oluyorum😁 10ncu haftada bebeğin ultrason da hareketlerini izledik videosu var. Dışarıdan o haftalarda evet belli olmayabilir ama 16ncı haftada bunu hisseden çok insan var. İnsan osuruğunu bilmez mi her şeye gaz diyip duruyorsunuz 😁 insan bu vücudunu tanıyor Allah aşkına her postun altına gaz gaz diyip durmayın artık ya 😁😁
nkkl H_M_ ben daha iki gün oluyo aklımda yokken karnımı açtım bakıyodum sonra sağ tarafımda sürekli inip kalkıyor hareket ediyor elimle okşuyorum o noktaya vuruyor eşim elini koydu hissetti çok güzel bir şey ne zaman olur diye heyecanlanıyordum gördüm sürekli bakıyorum şimdi
yurdtas H_M_ eğer zayıfsanız olabilir belkide hissediyorsunuzdur, perinatalojiye gittim 15.haftalıkken hissediyormusun annesi haraketlerini zayıfsın hissedersin dedi ben hissetmiyorum yada anlamıyorum hala bilmiyorum 🥲
pablola H_M_ Allah kucağımıza almayı nasip etsin 💕 doktor bana yağ kas oranı ile ilgili demişti çok fazla yağlı değilse vücut hissediliyormuş 💕