cumcumberci yıllardır migrosun kendi markası olan baldo kullanıyorum 1 su bardağı iki kişiye yetiyor yarım saat önceden soğuk suda bekletiyorum sonra güzelce yıkıyorum 1 bardak a 1,5 sıcak su koyuyorum önce yüksekte sonra çok kısık ateşte pişiyor iyice suyunu çektimi kapatıp 10 dk bekletiyorum kapağını hiç açmıyorum, derin tencerede de değil tavada yapıyorum