bahbet1o Bende Bir şey sormak istiyorum, 17 haftalik hamileyim hamile olmadan önce hep 9-10 olan tansiyonum 12 oluyo kan sulandırıcı kullanıyorum sizce tansiyon yüksek mi ?
Kadriyeince bahbet1o 14 ve üzeri yuksek tansiyona giriyo canım tabi bir sure takip edip bakman gerek bir kere yuksek gelmesi hemen birsey oldugu anlamina gelmez 14 ve uzeri cikarsa takip yaparsin şuan normal
Kadriyeince bebegimler en son tahlil verdigimde birsey yoktu bir anda rahatsizlandim eşim hastaneye goturdu idrarda protein çıktı az miktarda olsa kontrol altina alinirdi ama benim direk yukselmis doktor bana vucudun bebeği kabul etmiyor dedi
tugcegldal busrataskesen evet ilk seviye eser miktar diyebiliyorum. Ama her türlü tehlikeli olabiliyor iyi kontrol edilmesini sağlayın. Bende ilk seviye çıktı şimdi ise negatif.
tugcegldal busrataskesen Dinlenme, stresten uzaklaşma, boooll su tüketimi, dengeli beslenme ve tansiyonu dengeleme ile çok şükür negatif oldu.
busrataskesen Kadriyeince günde 3 kere tansiyon ilacı kullanıyorum ben de ve proteinim eser yoruldum artık biran önce 36-37 kere gelsem Suan 28+1 oldum İlk gebeliğim de de 29 haftada doğum yaptım
Kadriyeince busrataskesen gögüsün tam altında sancım vardı mideme vurdu tahlillerde yuksek cikinca hemen yogun bakima aldilar sonrada 20 gun perinatolojide yattim o gün yine ayni sekilde rahatsizlandim mideme vurdu bebegime ultrasonda baktiklarinda kalbi atiyodu ben cok rahatsiz oldumu soyledim tahliller kotu gelince direk doguma aldilar 24 haftada dogum yaptim ama bebegim gelismemisti kordon bagimda da sorun vardi 434 gr dogmustu 2 gun yaşayıp vefat etti
Kadriyeince busrataskesen hamur işi yeme ekmek bile yeme kefir iç sade meyveli olanlardan degil doktoruna da sor tabi meyvelerini bile belirli miktarda yemege dikkat et
Kadriyeince busrataskesen adalat vermedilermi bana hamileyken alfamet basladilar hic dusurmuyordu soylemem ragmen baska bisey vermediler bir turlu hep 18 19 20 cikiyodu tansiyonum doğumdan sonra birsuru tansiyon ilaci basladilar gene hic dusmuyordu kardiyoloji doktorumu degistirdim o adalat başladı bir sure ödem yapti ama dikkat ederek ödemi azalttim kesinlikle tuzu azalt hatta hic koyma hamileyken biraz idare etmeye calis doktor bana hamilede kalsan adalati kullanabilirsin dedi adalat dusuruyo tansiyonumu cok şükür İnşallah sağ salim bebeğini kucağına al canım sabret Rabbim seni sonunda bebeğinle sağ salim o hastaneden çıkmayi nasip etsin bol bol dinlen seni rahatsiz eden ortamlardan uzak dur stres yapma
busrataskesen Kadriyeince benim en fazla 14 şuan 28 +1 ama ilerd ne olur bilmiyorum proteinim de eser günde z3 kere alfamet kullanıyorum
busrataskesen Kadriyeince diyetteyim de 6 gündür sıkı şekersiz diyet yapıyorum tuz çok az sadece yemeklerde
Kadriyeince busrataskesen cok fazla yukselmiyorsa korkma canım hayirlisiyla birsey olmaz ama doktoruna bir konuş adalat başlarsa kullan yada bi kardiyoloji uzmaniyla gorus ben suan hamile kalsam 2 uzman kadin dogum doktorum bide kardiyoloji doktorum var hep kontrol altinda olucam cunku benim bebegim aşılama bebegiydi 2 kez asilama yaptirdim tutmadi bu sefer sanirim tup bebek yaptiricam o yuzden daha temkinli olmak zorundayim kendi adima
Kadriyeince busrataskesen bu sekilde yapman senin ve bebegin icin daha iyi canım Rabbim hakkinda hayirlisini nasip etsin
busrataskesen Kadriyeince çok yükselmiyor çok şükür suanlık ama diyetteyim dediğim gibi 1 haftadırda sıkı şekilde am ilkinde olduğum için panik oluyor 28 2 oluyorum kızımı da 29 da yapmıştım hayırlısıyla bir 32-33 leri görseydim panik olamayacağım artık