Benim bir süre 14-9 oluyordu nabızda 120 dinlenme halinde. Kardiyolojiye gittim, bir sorun olmadığını hamilelikte vücut ekstra çalıştığı için zorlandığını söyledi. Ve o süre zarfında stresli bazı durumlar vardı fark etmeden onları kafaya takıyormuşum. Şimdi daha sakin geçirdikçe günlerimi tansiyonum normal seyrinde artık çıkmamaya başladı. Kendinizi çok yormayın, stresten uzak durun ve tansiyona ek ellerde ayaklarda ödem, baş ağrısı, görme kusurları olursa hemen acile gidin. Ve idrarda protein var mı baktırın sağlık ocağında mutlaka rutin olarak. Benim ilk seviye protein çıkmıştı. Bol bol su içiyorum.