Bende burda bir kaç annenin yorumunu okumuştum bebekleri yeni doğanken pamuk kullanmışlar donradında ıslak mendile geçiş yaptıklarında bebekler pişik olmuş bende bu durumun benimde başıma gelmesinden korktum açıkçası evde yapılabilir ama dışarda zor olabilir pamuk bu yüzden molfix izotonik ıslak mendilini kullanmayı düşünüyorum.