dillk 12 ye kadar folik asit, 12 den sonra multivitamin(decavit), demir(ocean) d vitamini( dvit 8 damla) olarak kullanıyorım. 34+5 im magnezyum u kasılma ağrı olursa veririz dedi onun dışında gerek yok dedi ve hiç almadım magnezyum.
Bebek sizin depolarınızı boşaltır kafanızı kaldıramazsınız bi süre sonra. Aile hekimine giderseniz o da yazacaktır vitamin.