mom_51 Kızda po daha yayık oluyor erkekte evet çıkıyor ama yuvarlak çıkıyor. Benim kalçam kızlarda dümdüz yayıktı. Şimdi oğlum olacak onda da kalçam büyük ama yuvarlak bir şekli var. Daha toplu oluyor yani. Her türlü o kalça çıkıyor bacım 🤣🤣
ebobel minikmucizem26 kalça basen değil ama karnınız hemen top göbek olrak çıkıyorsa erkek yanlara doğru yayvan çıkıyorsa kız 2 kız annesi ve erkek bebeğe hamile olarak yazıyorum tecrübemi 🌸😀
Petibor Ben hep basenden üst bacaktan kilo alırdım, yine öyle oldu üstüm aynı göbek önde basen yanda gidiyor erkek bebek 😁
ney101_ minikmucizem26 Benim oglumda kalca basen buyumedi ama bu hamileligim kiz direk kalca basen buyudu insallah cabucak kuculur😅
duriskonunannesi minikmucizem26 iki gebeligimde de kalcam cok buyumustu ,cinsiyetleri kizdi , suan bir buyume yok cinsiyeti de henuz belli degil ama kilo da almadim zaten 1,5 kilo filan anca almisimdir, 13+5 oldu bebis
mervezh minikmucizem26 benim ilk gebeliğim, kız ama en çok karnım büyüdü :) normalde vücut tipimde üstüm incedir kalçam oranla daha büyüktür ama göbeğimden kalçam belli olmuyor. Görenler erkek olacak diyor da fetal dna falan anlatmaya üşeniyorum 😂
songulattepe minikmucizem26 sanırım vücut yapısına göre değişiyor 🙃 20+1 şuan sadece biraz göbeğim çıktı ve göğüslerim büyüdü(bu zaten herkesde oluyor). Bunun dışında şuanlık fiziğimde bir değişiklik yok.
Busraaaakkk minikmucizem26 0 alaka diyorum ben 😬 bebeğim erkek ve popodan ve üst bacaklardan kilo aldım
lotusflowers minikmucizem26 benim direk popom büyüdü. Ama bebek erkek. Annemde erkek olduğunu bilmesem kız derdim diyo bu yüzden 😄
annekiz6141 minikmucizem26 ilk kızımda d oyleydı ikinci gebeliğim ayna da kendıme bakarken annem dedi basenlerin genişlemiş buda kız bak gör dedi bende kızdım aslında bakıyorum yanı yok bısey ama tutturdu var var ben hıc anlamadım zaten 1 kılo almıştım sadece 😅 doktora gıttık doktor kız dedı 🤣🤣🤣
aysegulozak minikmucizem26 evet benim ilk kizim oldu hamileligim boyunca fark etmedm ama popom ve kalcam cidden genisledi yani kilo aldim ordann kizlarda oyle oluyor
yesimvera minikmucizem26 benim bebeğim kız ve doğuma 1 hafta kaldı ama hiç bir yerim kilo almadı bu sebepten görenlerin hepsi karnın erkek karnına benziyor diyor.